Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
1) Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця і тільки через перевізника "Нова Пошта"
2) У разі якщо Ви не забираєте посилку кошти, які було перераховані на передоплату йдуть на компенсацію доставки в обидві сторони!
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення та обмін Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Також у разі якщо Ви не прийшли на пошту за посилкою - кошти передоплати компесують вартість доставки посилки назад на склад.
Умови повернення для товарів належної якості ЯК ПОВЕРНУТИ АБО ОБМІНЯТИ ТОВАР Передзвоніть компанії Kipack, щоб оформити заявку на повернення або обмін товару за телефонами:
📞 (068) 109 00 02
👉У відділенні «Нова Пошта»
1.Запитайте реквізити для зворотного відправлення у нашого менеджера.
2. Упакуйте товар по разміру. 3. Оплатіть зворотню доставку.
4. Повідомте номер декларації нашому менеджеру за телефонами, вказаними вище.
5. Отримайте повернення оплати протягом 14 днів, за умови збереження споживчих властивостей та товарного вигляду.
Дотримуйтесь цих рекомендацій, щоб повернення або обмін товару пройшов легко:
▪️ Товар має бути повністю укомплектований
▪️ Оригінальна упаковка та ярлики не пошкоджені
▪️ Товарний вигляд збережено ВИ ОТРИМАЛИ ЗАМОВЛЕННЯ З НЕПРАВИЛЬНОЮ КІЛЬКОСТЮ ТОВАРУ
Будь ласка, повідомте нам протягом 2 діб після отримання замовлення, якщо вам надійшла не та кількість товару, яку ви замовляли.
ВИ ОТРИМАЛИ ПОШКОДЖЕНУ ПОСИЛКУ
Під час транспортування товару логістичними компаніями можуть виникнути форс-мажорні обставини. Ми радимо перевіряти кожну посилку у відділенні та не забирати посилку неналежного вигляду:
▪️ пом'яту
▪️ з надірваною упаковкою
▪️з розбитим чи деформованим товаром.
Ви маєте законне право відмовитись від такої посилки. Просто відмовтеся від отримання такої посилки прямо у відділенні та повідомте про це нам за телефонами: 📞 (068) 109 00 02
Ми вирішуємо подібні ситуації безпосередньо зі службами доставки, а вам повторно надішлемо ваше замовлення.
Якщо ви все ж таки забрали посилку з дефектом, ми ніяк не зможемо вплинути на ситуацію з проблемною доставкою.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.